Tuesday, November 30

moving to smk setiewangsa . =( will miss u DUDE AND BABE =)

KORANG KORANG ! THE BEGINING is smk setiewangsa hurm .mak aku kate , aku kene pindah skola ni . but tak tahu bile , maybe next yer . mudahan2 x yah pindah. :( sory to my frens at smk wangsa maju seksyen2 =( . i will miss u guys SO MUCH  ! x akan pena lupe , ape yg kite dah buad , uhuhu . nak nanges laa, UWAA ;(( aku tahu , aku slalu saketkan ati korank ? aku mintak maaf  sngtsngt . sesungguhnye aku x sempurne . if korank ade wat salah kat aku ? its oke , aku akan selalu maafkan korang . terutame MY FRENSS AT 1 MAJU !!  aku sayang giler2 babengss  kat korang !! walaupon slalu kacau aku example ,  melatahkan aku , ejek name BAPAK aku , GRR ! tu yg paleng tak suke ! penat aku nasehatkan korang spye jgn ejek name bpk orng , degel gak ! ;O padahal aku pon ejek sme bapak korang , hehehe ^^ jgn mara heeh . but , kedegelan itula yang membuatkan aku x akan lupe KORANG :)  . ingt tak lagi ? kite maen baleng tepong same2 , gelak2 and borak2 cite pasal GF and BF maseng2 wktu kelas agame disebabkan ustz x garang sngt . last2 , korank  terlampau biseng sngt smpai kene tampar dgn ustaz pisal . pdn muke ;P (budak laki je) menggiler lagi time class agame ustaz , serve you right ! NGEE ;DD ingt lagi tak ? kite tangkap gmbr same2 , dok sblh same2 . gosip2 same same :DD . hee~~ girlz only . ingt lagi ke ? waktu kite gado2 d'sbbkan lupe kawan . eheehe:) . ingt lagi tak ? waktu kite kali pertama jumpe , semue cam ruse masok KLCC . buad bodoe je , cam x pena kenal plus malu2 kucengs, ngee~~ and paleng penteng , gurauan , kesengalan korank , kebodohan korank , kepandaian korank , kehenseman korank , kecantekan korank , feeling kat korank (boys only( yeh yeh ! mase bru kenal memang ade feeling kat korang , bile da kenal diri maseng2 . YA ALLAH  ! cam setan , xyah laa jadik bf aku , haha :D tu TAK AKAN AKU LUPE  DOE ;D  then , kite selalu gy tandas same2 (girls only) HAHA;D gi kantin same2 , gy bookshop same2 , kalau bole , mandi , berak and kenceng semue nak SAME2 kan ? heee~~ =) gy lepak2 kat jj and skola sme2 ;) kene marah and sebat ngan ckgu same2 , SEMUENYE same same LAH !  =) . kene dende berdiri kat luar same2 , haha . d'sbbkan gi tandas tak mintk permission ckgu zuriati ;) hehe . buat skola kite , cam MAK BAPAK kite punye kan ? hehe , da laa time final exam . MALU GILER SIOD ! haha . nak thu spe name2 yg kene berdiri luar kelas tu ? mardiana , shafiqa , nur alyaa , nur atisa , ameer , aidil , kimie , khairol and fazlan :) hehe . BUDAK2 paleng famous kat kelas 1 maju . POPULAR d'sbbkan , tak siap keje , selalu biseng2 n gosip2 time ade class . slalu keluar kelas suke ati , and paleng penteng ! popular sbb ....... penah kene sebat and kemarahan dripde cekgu :) . HAHA;D TAK AKAN LUPE MY FRENS AT SMK WANGSA MAJU SEKSYEN2 ;DD
p/s : sory , aku tak tules nme all my frens ,penat tangan nnti taip lame2 , bole patah jari2 aku yg licen ni , :P cayelah when u think , you are my frens =) THEN YOU ARE MY SUNSHINE  TAWUK <3<3  . never forget korang tau;) . tengs  4 all SAYANG :DD . nak alamat ? number fon aku ? nmbr fon umah aku ? bole laa mintak die FB aku ^_^  add laa okey ;D i will answer all korank punye question =)  4 yg kenal je .
http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100001141550075

No comments:

Post a Comment